Datum / čas
Date(s) - 14/11/2021
0:00

Kategorie


Kdybyste měli možnost ovlivnit pozitivní změnu v nadnárodní firmě, šli byste do toho?

Na českém trhu už najdete vegetariánský řízek, burger, brzy i vegetariánského tuňáka.

Teď z nich mohou být jedny z prvních uhlíkově neutrálních potravin u nás. Rozhodli jsme se společně s Nestlé, které už řadu Garden Gourmet vyrábí, spojit síly a podívat se, jak můžeme kompenzovat zátěž na životní prostředí.

A tak vzniká 3-týdenní online program pro jednotlivce, organizace, startupy, veřejnost i výzkumníky. Vytvoříme řešitelské týmy, které přijdou s inovativním nápadem jak zmírnit uhlíkovou stopu v oblasti potravin. Oslovujeme Vás, protože si myslíme, že jste ti praví se této výzvě s námi postavit! Přidáte se?

Celá akce vzniká ve spolupráci Impact Hub, EIT Food a Nestlé. Říkáme tomu Challenge Lab.

Pro koho je výzva určena?

  • Týmy i jednotlivce
  • Studenty, čerstvé absolventy
  • Experty v oblasti potravinářského průmyslu, obalů, zpracování odpadů
  • Marketingové a PR nadšence
  • Výživové poradce
  • Zapálené programátory, výzkumníky a vývojáře
  • SMEs, startupy
  • Každého, kdo rád vyvíjí a zkouší nové věci, baví ho oblast jídla a potravin

 

Co můžete získat?

  • Setkání s lidmi z oboru
  • Individuální konzultace s odborníky, nové kontakty, inspiraci a know how
  • Propojení s Nestlé – navázání dlouhodobé spolupráce
  • Finanční výhra (2000 EUR)

 

A jaké témata budeme řešit?

  • Obaly: Jak snížit uhlíkovou stopu obalových materiálů?
  • Zpracování odpadu: Jak dosáhnout snížení uhlíkové stopy výrobku pomocí efektivnější práce s odpadem? (Předcházení/opětovné využití)
  • Spotřebitelé: Jak komunikovat se spotřebiteli a vzdělávat je tak, aby se orientovali v údajích o uhlíkové stopě produktů a toto kritérium se pro ně stalo zásadním při výběru potravin?

 

Jaká je časová náročnost?

Předpokládaná časová kapacita je cca 5-10 hod. týdně, záleží však na vás – kolik do toho dáte, tolik z toho můžete vytěžit.:)

Více o průběhu akce naleznete ZDE.

Článek o této události ZDE.

 

Jdete do toho s námi? Pokud ano, vyplňte prosím nezávaznou přihlášku. Po vyplnění vás budeme kontaktovat s dalšími informacemi.

Deadline pro přihlášení je do 14.11.